Organizacja czasu pracy

Maile, dokumenty, zadania – jak sprawnie je organizować?

W każdej firmie najważniejsza jest właściwa organizacja. To od niej zależy, czy wszystko zostanie wykonane na czas, zlecenia ukończone, wszyscy klienci o wszystkim poinformowani – jednym słowem, czy uda się wykonać wszystko to, co należy do naszych obowiązków jako pracowników...

Kompleksowa obsługa procesów biznesowych w firmie

Sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga wdrożenia modelu procesowego, który przewiduje zdefiniowanie i optymalizację wszystkich czynności, jednak to jeszcze nie wszystko. Aby możliwe było zwiększenie konkurencyjności rynkowej podmiotu, niezbędne jest zautomatyzowanie wszystkich...

W jaki sposób sprawnie zorganizować czas pracy?

Co najczęściej odpowiadasz, kiedy nie udało Ci się zrealizować zaplanowanych zadań? Brak czasu? Czy faktycznie nie masz czasu, czy po prostu źle nim zarządzasz? Istnieje wiele technik zarządzania czasem, które ułatwią Ci wykonanie nie tylko zawodowych obowiązków.  Techniki...